Dodge City Adventurers!

Detta är min blogg om mitt år i USA, Kansas, Dodge City.

Varmt valkommna till mitt aventyr!!

Kategori: Allmänt

Jaha nu har jag en blogg. Tror jag.....Jag kanner mig lost. Men jag ska snart lagga upp bilder och dagbok fran mina tva forsta dagar. och som ni kanske marker skriver jag pa Ben och Debbys datorm, men snart ska jag fa igang min och da javar ska ni fa se :) Skulle var najs om nagon kunde hjalpa med designen pa min blogg. Just nu sa kanns den inte sa emelig. jaja jag ska jobba pa det. ses!
 
jaha hur publicerar man detta da? aaaaah hitta!

Kommentarer

  • Lars Ahlbom säger:

    Hej Emil! Fick adressen till din blogg av Inger och Claes. Verkligen kul att ta del av dina livfulla och humoristiska bilder av livet i Dodge City. Ska bli spännnde att höra mer. I går var Åsa, Robban och Pelle här på Lingarö och bjöd på jättegod middag. Det var mycket trevligt. Just nu ligger havet spegelblankt härute och solen skiner. Det är dags att ta ett morgondopp. Det har varit ganska kallt i vattnet - 15 grader, men i går var det faktiskt 18. Hälsningar från Lasse

    2012-08-15 | 09:16:26

Kommentera inlägget här: