Dodge City Adventurers!

Detta är min blogg om mitt år i USA, Kansas, Dodge City.

Dag 36: Helan går!

Kategori: Allmänt

Hello Bitcheeezzz!

Idag vaknade jag klockan och åt frunch! Jag åt en härlig, nyttig wok. Det var utsökt!

Men tro det eller ej så skriver jag inte idag för att meddela vad jag åt till lunckost! Jag skriver för att igår så satt jag uppe hela natten och läste bloggar från andra utbytes studenter. Och jag är besviken på alla tjejer som skriver bloggar! Dom skriver bara om vad dom gör i korta meningar sedan klagar dom över något och sedan lägger dom upp en bild på vad dom hade på sig! Men det värsta av allt så slänger dom in engelska uttryck som ”what ever”, ”but still” och ”sooooo amazing”. Förlåt men jag klarar inte av det! Men när precis skulle ge upp hoppet så går jag in på Jesper Arias blogg och jag läste och skrattade och sedan skrattade jag högt ingen! Så jag tycker ni ska läsa den! http://usairas.blogg.se/  

Men nu ska jag göra alla mina läxor som jag inte gjorde igår eller så gör jag som Jesper. Wingar igenom alla prov!

Jag skypade med pappa idag. Dom hade kräftskiva hemma och alla var där och dom sjöng Helan Går till mig och jag fick en varm känsla i magen! Tycker ni är fina människor!

Vi har även börjat sjunga på en ny låt i kören den är super svår! Men det ska nog gå bra :) Jean Belmont-Ford – If Music Be the Food of Love

Skicka gärna en eller två kräftor till mig :D

Kommentarer

  • Jesper Airas säger:

    Hahaha tack för feedbacken och för att du delar min blogg. precis som du kan relatera till mig så kan jag relatera till dig, keep it up. men hörru det är faktiskt Airas inte Arias. skämt åsido hare bra!

    Svar: Haha! Sorry! Har blivigt såååå snabb med tagentbordet nu när jag skriver så mycket blogg att vissa bokstävet akn hanma liet sentt!
    Emil Kavhed

    2012-09-09 | 07:21:16
    Bloggadress: http://www.usairas.blogg.se
  • Fastern säger:

    Söndag kväll på gotland: lite trött efter MC-partyt i går. Men vid gott mod. Fick faktiskt åka MC oxå (!). Inte vad jag förväntat mig, men en barmhärtig man med skinnpaj å lååångt burrigt skägg kastade upp mig på hojen och körde sakta över Visbys kullerstenar. Han sa att det var lugnt, trots att jag va lite rund under fötterna. Jag skulle inte trilla av för hans extremaste va som en fåtölj, vilket stämde! Å jag kom tryggt hem i natten!
    I dag har vi haft en skön september söndag. Varit med Pilla, Emma å 6-7 andra ungar i en lekpark. Ungar rusat runt och vi tanter legat på en filt å babblat. Sedan vart det pizza ur kartongerna. En skön söndag med andra ord. Ha de! Kram fastern å Alva ❤

    2012-09-09 | 20:21:06
  • vilman säger:

    mannen uppdatera! här i sverige är det najs. har varit på party ikväll. med mina nya skolkamrater. så himla liten när man är etta, igen liksom. just nu sitter jag och noris i hennes kök och dricker te och lyssnar på beyonce. klockan är typ halv fyra på natten här. inatt erkände jag min kärlek för en människa.... skönt var det. får se hur det känns imorgon när jag vaknar. har träffat emsi några gånger, åh tycker om henne. typ världens bästa chey! men det vet du ju redan!
    KRAM<3

    2012-09-15 | 03:27:00
    Bloggadress: http://rymdd.tumblr.com
  • Mamma säger:

    Hej!
    Vi är på inälv och har haft en jättefin dag med sol och lingonplockning, 18 liter. Vi har faktiskt badat också, 12 grader. Längtar efter dig. Vi är beredda med skypen. Ring!!! Har några frågor! Puss!

    2012-09-15 | 18:32:07

Kommentera inlägget här: