Dodge City Adventurers!

Detta är min blogg om mitt år i USA, Kansas, Dodge City.

Dag 241: Drömmer om att hoppa som Påskharen!

Kategori: Allmänt

Det har hänt en massa! Påsk har varit här och Ben och Debbys familj var här. Så ljudnivån och rörelse i huset gick från 0 till 100 och tillbaka till 0 igen. Alltid lika roligt att ha dom här!

Var på första friidrottstävlingen och det gick bra. Klarade inte att hoppa över något hinder i verken höjd hopp eller stavhopp men…men jag var inte den ända som bara gjorde sex hopp den dan. Jag Hade suuuper kul och lärde känna många nya filurer.  Men det var en Varsity tävling så dom startade på 150 i höjd vilket jag tyckte var lite högt. But I will get there! Det viktigaste är ju att man har kul! Föresten, fick en najs sport BH bränna på köpet!

Jag är också gift! Det här 15årskalaset jag har pratat om visade sig vara ett bröllop. Ups…jaja… Det var en härlig och spännande upplevelse. Mycket dans och god mat. Lite för hög mexikansk/country musik.  Svårt att förklara hur det var, men om det var exakt hur du tänker dig en mexikansk tillställning skulle vara. Åkte hummer limousin! Mycket nytt jag får testa på för första gången här i USA. Har set monstertrucks också. Känner att jag är i ett land som bara bryr sig om att bli underhållna på olika sätt. Känns som Amerika har glömt vad som är viktigt här i livet!

Nästa helg är det Prom! Vilket ska bli väldigt spännande. Ska gå med en amerikansk tjej som heter Victoria. Har precis hämtat upp min fjärde kostym för året.

Ja! Men nu till det tråkiga nyheterna. På bröllopet blev det lite för mycket tequila och jag kom hem ja…… onykter…… okej helt jävla borta! Såå nu kommer jag behöva åka hem tidigare. Vi får hur mycket tidigare och sådär men..jaja har ändå bara 60 dagar kvar. Tråkigaste är att det inte kommer bli någon graduation

Jaja sååå ses snart!

BH-Brännan

 

Framtida fru!

 

Påsk!

 

Kommentarer

  • Pappan säger:

    Där ser man! Fru o fylla! Vad säga?
    Har hört talas om filmer med dans o fart o fläkt på Fejan. Som Facelös kanske du kan lägga ut filmerna eller en länk till dom här på Bloggen? Man vill ju gärna se hur det såg ut innan berusningen slog till!

    2013-04-02 | 08:25:00
  • Farmor säger:

    Hej min skatt! Jag hoppas det där med textila var ett aprilskämt. Jag tittar på danserna om och om igen. Kramar från oss!

    2013-04-02 | 10:44:14
  • Farmor säger:

    Jag skrev tecuila men vet ej hur de stavas.

    2013-04-02 | 10:44:54
  • Farmor säger:

    Underbart söta små barnbarn, kram till alla!

    2013-04-02 | 10:50:13
  • Franken säger:

    Vad snygg du är!

    2013-04-05 | 21:36:12

Kommentera inlägget här: