Dodge City Adventurers!

Detta är min blogg om mitt år i USA, Kansas, Dodge City.

Dag 35: Världen, här kommer jag!

Kategori: Allmänt

Jaha nu är det fredag och jag kan pusta ut! Nej jag har läxor att göra :)  men jag vet att jag tycker det är kul när jag väl börjat.

Jag väger nu 68 jag har gått upp mer än 5 kg på en månad! Men jag kan lugna er det syns inte. Muskler väger mer än fett. Haha, det är lite sjukt.

Men jag skriver inte i dag för att berätta för er hur mycket jag har gått upp i vikt utan jag skriver idag igen för att meddela att min blogg kommer att bli känd över hela Sverige! Om inte hela VÄRLDEN! För STS mailade mig och fråga om det var ok att dom la upp bloggen på deras hemsida och jag sa ja!
http://www.sts-education.com/sweden/hs/start/sts-pa-facebook/  Ska själklart läsa dom andras bloggar.

Så nu måste jag börja skriva om mina känslor i engelska citat om mitt misslyckade liv. Neeej. Nej, jag ska visa världen vilken toppen kille jag är :)

Pratade med en av mina tusentals fans på skype! Men jag måste sluta med det för det gör att jag saknar er mer då!

Hej då alla miljontals beundrare! Jag åter kommer så snart jag kan! Nu kan jag inte skriva puss längre för jag vill inte pussa alla mina trilljontals fans. Fatta vad mycke sjukdomar som skulle spridas!

Kommentarer

  • MANDZ säger:

    EY du blir tvungen. skype snart asså, seriöst.

    2012-09-08 | 13:02:26
    Bloggadress: http://feast.blogg.se

Kommentera inlägget här: